Řízení IT procesů
Entity manager se výborně hodí jako nástroj pro efektivní řízení procesů souvisejících s vývojem, nasazováním a provozem IT systémů.
Předmětem implementace je Evidence požadavků / událostí při správě a rozvoji informačních systémů. Evidenci zajišťuje Entita Požadavky. Nad touto entitou byly v systému WF implementovány následující procesy dle doporučení ITIL v3:
ITIL
Service Operation:
- Event Management
- Incident Management
- Request Fulfillment
- Problem Management
Service Transition:
- Change Management
- Service Asset & Configuration Management
- Release & Deployment Management
- Service Validation & Testing
Service Strategy:
- Financial Management for IT Services
Continual Service Improvement:
- Service Reporting
- Service Measurement
- Service Level Management
Implementace procesů je kompatibilní a vysoko přesahuje požadavky dle normy ISO 20000:
- ČSN ISO/IEC 20000-1:2012 Informační technologie – Management služeb
- Část 1:Požadavky na systém managementu služeb
- norma je vhodná pro posuzování shody a certifikaci
- Část 1:Požadavky na systém managementu služeb
- ISO/IEC 20000-2:2012 Informační technologie – Management služeb
- Část 2: Návod na aplikaci systémů managementu služeb
- norma je vhodná jako návod pro zavádění a zlepšování systému managementu služeb IT i pro školicí účely.
- Část 2: Návod na aplikaci systémů managementu služeb