Řízení IT procesů

keyboard-computer-keys-white

Entity manager se výborně hodí jako nástroj pro efektivní řízení procesů souvisejících s vývojem, nasazováním a provozem IT systémů.

Předmětem implementace je Evidence požadavků / událostí při správě a rozvoji informačních systémů. Evidenci zajišťuje Entita Požadavky. Nad touto entitou byly v systému WF implementovány následující procesy dle doporučení ITIL v3:

ITILitil

Service Operation:

  • Event Management
  • Incident Management
  • Request Fulfillment
  • Problem Management

Service Transition:

  • Change Management
  • Service Asset & Configuration Management
  • Release & Deployment Management
  • Service Validation & Testing

Service Strategy:

  • Financial Management for IT Services

Continual Service Improvement:

  • Service Reporting
  • Service Measurement
  • Service Level Management

Implementace procesů je kompatibilní a vysoko přesahuje požadavky dle normy ISO 20000:

  • ČSN ISO/IEC 20000-1:2012 Informační technologie – Management služeb
    • Část 1:Požadavky na systém managementu služeb
      • norma je vhodná pro posuzování shody a certifikaci
  • ISO/IEC 20000-2:2012 Informační technologie – Management služeb
    • Část 2: Návod na aplikaci systémů managementu služeb
      • norma je vhodná jako návod pro zavádění a zlepšování systému managementu služeb IT i pro školicí účely.